Bejelentés













Itt a krikról van információ

Története:AKALI:

Létezik egy ősi rend az Ioniai-szigetekről, amely az egyensúly megőrzése miatt jött létre. Rend, káosz, világosság, sötétség – mindegyik elemnek léteznie kell a tökéletes harmóniához, mint a világegyetemben. Kinkou a rend neve, ami az árny harcosok triumvirátusát alkalmazza a fennlétük biztosításáért. Akali az egyike az árnyharcosoknak, akit egy szent kötelességgel bíztak meg, a Fa metszésével – mindazok megölésével, akik veszélyeztetik Valoran egyensúlyát.

Akali, a pazar harcművész attól kezdve, hogy ökölbe tudta szorítani a kezét, elkezdett edzeni édesanyjával. Édesanyja hajthatatlanul és könyörtelenül nevelte őt, de mindig azt hangoztatta: "Azt tesszük, amit tennünk kell." Amikor Kinkou behívta a 14 éves Akalit a rendbe, egy kézcsapással képes volt elvágni egy lelógó láncot. Nem volt kérdés - édesanyja nyomdokaiba fog lépni, mint Az árny ökle. Nagyon sok mindent kellett véghezvinnie ebben a szerepben, ami mások számára erkölcsileg vitatható volt, de ő mindezt édesanyja sérthetetlen tanainak a követése érdekében tette. A társaival, Shennel és Kenennel Valoran egyensúlyának megteremtéséért küzd. Ez a szent cselekedet vezette a triumvirátust az Igazság Mezejére.


"Az árnyék ökle a halál takarásából csap le. Ne állj az egyensúly útjába." - Akali
Adatok

Sebzés 53 (+3.2 / szint)
Élet 425 (+85 / szint)
Energy 200 (+0 / szint)
Sebesség 325
Páncél 13.5 (+3.5 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+1.25 / szint)
Élet töltődés 1.45 (+0.13 / szint)
Energy töltődés 10 (+ / szint)
Képességek


Twin Disciplines (passzív): Ha eléri a 20 képességi erőt, Akali közel harci támadásai 10% mágikus sebzést is okoznak. Minden további 5 képességi erő után kap 1% mágikus sebzést. Ha eléri a 10 közelharci sebzést, Akali 10% mágikus életerőlopást kap. Minden további 20 támadási erőért további 1% mágikus életerő lopást üti markát.


Mark of the Assassin: Akali megdobja az ellenséget a kamájával (harci sarló), mágikus sebzést okoz neki és megjelöli 6 másodpercre a célpontot. Akali támadásai a megjelölt célpont ellen bónusz sebzéssel bírnak és visszatöltenek neki energiát.

Akali eldobja kamáját az ellenséges célpont felé ezzel 50/75/100/125/150 (+0.4) mágikus sebzést okozva és megjelöli célpontját 6/6/6/6/6 másodpercre

Akali fizikai támadása a megjelölt célpontot 50/75/100/125/150 (+0.4) mágikus sebzéssel sebzi és visszatölt 20/25/30/35/40 Energy-t.


Ár 60/60/60/60/60 Energy
Távolság 600

Twilight Shroud: Akali füstbombát dob egy adott helyre. Amíg ott tartózkodik megnő a páncélzata és láthatatlanná válik. Támadástól és a képességeinek a használatától újra látható lesz. A füst területén lévő ellenfeleknek csökken a mozgási sebessége.
Akali füstbombát dob egy adott helyre, ami 6/6.5/7/7.5/8 másodpercig tart. Amíg ott tartózkodik Akali 10/20/30/40/50 páncélt kap és láthatatlanná válik. Támadástól és a képességeinek a használatától újra látható lesz

Az ellenséges bajnokok 14/18/22/26/30%-al lassítva lesznek a füstben.

Ár 80/75/70/65/60 Energy
Távolság 700

Crescent Slash: Akali szétszabdalja ellenségét kamájával ezzel fizikai sebzést okozva a mágikus és fizikai sebzése alapján.

Akali összecsapja kamáját ezzel 30/55/80/105/130 (+) (+0.3) fizikai sebzést okozva

Ár 60/60/60/60/60 Energy
Távolság 325

Shadow Dance: Akali keresztül suhan az árnyákokon, hogy azonnali támadást okozzon ellenfelének és ezzel felhasznál egy Essence of Shadow töltést. Akali killenként és assitonként illetve bizonyos időközönként kap Essence of Shadow töltést. Maximum 3 töltés lehet.

Akali keresztül suhan az árnyákokon célpontjához, ezzel 100/175/250 (+0.5) mágikus sebzést okoz
Ár 1/1/1 Essence of Shadow
Távolság 800
Tippek

Vele
*Érdemes megnézni, hogy ki lesz az ellenfeled a vonalon, mielőtt elköltöd az első képességi pontodat. A Mark of the Assassin nagyon hasznos lehet utolsó ütésként.

*Találd meg az egyensúlyt Essence of Shadow átkok felhalmozása és a Shadow Dance használata között mielőtt eléred a max adagot.

Ellene
*Akali könnyen sebezhető területi varázsaltokkal amikor a Twilight Shroudban rejtőzik.
AMUMU:

Talán a Legendák Ligájából legjobban kilógó bajnok az Amumu, a yordle. Homály fedi a liga előtti életét - főleg Amumu számára. Mindössze, annyit tud felidézni, hogy egyedül találta magát a Shurima Sivatag egyik piramisában. Betekerték, mint egy múmiát és nem érezte a szíve dobogását. Továbbá egy mély szomorúságot érzett, amelyet nem tudott teljesen megmagyarázni; hiányoztak neki a szülei, de nem emlékezett már rájuk. Térdre rogyott és jól kisírta magát. Nem számít mit tett, úgy tűnt, soha nem tudja megfékezni könnyeit és szomorúságát. Egyszercsak talpára állt a búslakodó Amumu és a nyakába vette a világot, hogy csatlakozzon a Ligához; úgy tűnik, az érzelmeiből fakadó nyers ereje az idézők tervének kedvezett.


"Ha Amumu sír, rosszra fordulnak a dolgok, de ha mérges, akkor sokkal rosszabbra."

Adatok

Sebzés 47 (+3.8 / szint)
Élet 472 (+84 / szint)
Mana 220 (+40 / szint)
Sebesség 310
Páncél 18 (+3.3 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 1.49 (+0.17 / szint)
Mana töltődés 1.3 (+0.105 / szint)
Képességek

Cursed Touch (passzív): Amumu minden egyes támadása csökkenti ellenfele mágikus ellenállását 15/25/35-nel 4 másodpercre.

Bandage Toss: Amumu egy ragadós kötést hajít az ellenfélhez, amely megbénítja és sebzi, miközben az ellenfélhez húzza magát.

Egy ragadós kötést hajít el. Ha ellenfelet ér, Amumu a célponthoz húzza magát, megbénítja és 80/140/200/260/320 (+1) mágikus sebzést okoz neki.

Ár 80/90/100/110/120 Mana
Távolság 25000
Despair: Úrrá lesz szenvedésén és a közelében lévő ellenfelek minden másodpercben elvesztik maximális életerejük bizonyos százalékát.

Bekapcsolva: A közelben lévő ellenfelek 8/12/16/20/24 mágikus sebzést okoz + másodpercenként 1.5/1.8/2.1/2.4/2.7 (+0.01)%-ot a maximális életerejükből.
Ár 8/8/8/8/8 Mana másodpercenként
Távolság 300
Tantrum: Csökkenti az Amumura irányuló fizikai sebzés mértékét. Amumu ki tudja adni a dühét, amivel a körülötte lévő ellenfeleket sebzi. Minden Amumut érő ütés után a képesség újratöltődési ideje 0.5 másodperccel csökken.

Passzív: Amumu 2/4/6/8/10-tel kevesebb fizikai sebzést szenved el.
Aktív: Amumu 75/100/125/150/175 (+0.5) mágikus sebzést okoz a körülötte lévő ellenfeleinek. Minden Amumut érő ütés után a képesség újratöltődési ideje 0.5 másodperccel csökken.

Ár 50/50/50/50/50 Mana
Távolság 400
Curse of the Sad Mummy: Amumu betekeri az ellenfeleit, nem engedi őket se támadni, se mozogni és mindeközben sebzést okoz másodpercenként.

Amumu betekeri ellenfeleit, nem engedi őket támadni, sem pedig mozogni 2 másodpercig, eközben 150/250/350 (+1) mágikus sebzést okoz másodpercenként.
Ár 100/150/200 Mana
Távolság 600
Tippek

Vele
*Amumu nagyon függ a csapattársaitól, sose egyedül legyél egy vonalon.

*Amumu képességinél az újratöltődési időnek a csökkentése nagyon magas, de gyakran nehéz megfelelő tárgyakat venni hozzá. Amikor csak lehetséges szerezd meg a Golem buffot, így csökken a képességeidnek az újratöltődési ideje anélkül, hogy értékes adatokat áldoznál fel érte.

*A Despair képességed nagyon hasznos más tank karakterek ellen, mindig figyelj rá, hogy a legtöbb életerővel rendelkező bajnok közelében légy.

A leghatalmasabb harcos, aki a Nagy Gát minotaurusz törzsei közül emelkedett ki, Alistar sok veszélytől védte meg a saját törzsét; egészen addig, amíg fel nem tűnt a noxiai sereg. Keiran Darkwill, Baron Darkwill legkisebb fia és a noxiai felderítő csapat parancsnoka csellel kicsalta a falujából Alistart. Amikor hazatért, a faluját felgyújtva, a családját pedig lemészárolva találta. A dühtől bömbölve megtámadott egy egész ezrednyi elit noxusi katonát és százasával végzett velük. Csak Noxus legerősebb idézőinek a közbelépése vethetett véget Alistar őrjöngésének. Láncba verve vitték Noxusba, ahol az elkövetkezendő években galdiátorként küzdött Noxus gazdag vezetőinek szórakoztatásáért.
ALISTAR:

Alistar nemes lelke lassan kezdet torzzá válni és valószínűleg meg is örült volna, hogy ha nincs Ayelia, a fiatal szolgáló lány pártfogolta Alistart és végül segített neki a szőkésében. A hirtelen szabadult Alistar csatlakozott a Legendák Ligájához, remélve, hogy egyszer bevégezheti bosszúját Noxuson, és megtalálja a Lányt, aki fellobbantotta reményét. Kezdetben nem tudta elhinni, hogy híres lehet úgymint egy bajnok, Alistar nemsokára felfedezte a hírnév erejét és azok szóvivője lett, akiket a Noxian kormány tapos. Ö fényt derített azokra a dolgokra is, amiket a Noxian sereg szeretett volna rejtve tudni. – Ez volt az, ami ellenszenvessé tette öt Noxus nemesei előtt. Jótékony munkájával több emberbaráti díjat is szerzett, ami egy érdekes ellentétet képez haraggal és rombolási vággyal szemben a Legendák Ligájában.


``Ha idéző vagy és a bikát a szarvainál fogva akarod elkapni, akkor Alistarnak lesz pár szava hozzád.``

Adatok

Sebzés
55.03 (+3.62 / per level)
Élet 442 (+102 / szint)
Mana 215 (+38 / szint)
Sebesség 305
Páncél 14.5 (+3.5 / szint)
Varázslat hárítása
30 (+0/szint)
Élet töltődés 1.45 (+0.17 / szint)
Mana töltődés 1.29 (+0.09 / szint)
Képességek

Colossal Strength (passzív): Alistar minden varázslat használat után eltapossa és ezzel mágikus sebzést okozva azon egységeken akin átmegy

Pulverize: Alistar a földbe csap, a közeli ellenségeket a levegőbe repíti. Földet éréskor az ellenfelek sebződnek és elkábulnak.

Alistar a földbe csap ezzel 60/105/150/195/240 (+0.6) mágikus sebzést okozva és felhajítja a közelben lévő egységeket majd elkábítja 1.5 másodpercre

Újratöltődési idő
15/15/15/15/15 másodperc
Ár
70/85/100/115/130 Mana
Távolság 200

Headbutt: Alistar fejjel nekimegy a célpontnak, sebzi azt és hátralöki.

Alistar fejjel nekimegy a célpontnak ezzel 85/130/175/220/265 (+0.8) mágikus sebzést okozva és elkábítja a visszalökés időtartalmáig

Újratöltődési idő 12/12/12/12/12 másodperc
Ár 80/90/100/110/120 Mana
Távolság 650

Triumphant Roar: Alistar csatakiáltással azonnal gyógyítja saját magát és a közelben lévő barátságos egységeket (csak fele annyival). Minél több közeli ellenfél hal meg, annál gyakrabban lehet használni a képességet.

Alistar visszaállít 60/90/120/150/180 (+0.4) életet önmagán és ennek felét a közelben lévő egységeknek.Ha alistar közelében meghal egy ellenséges egység 2 másodperccel csökken az újratöltődés időtartalma.

Újratöltődési idő 12 másodperc
Ár 20/30/40/50/60 Mana
Távolság 200

Unbreakable Will: Alistar egy vad üvöltéssel bónusz sebzést kap, leszed magáról minden negatív hatású átkot és csökkenti egy időre a ráeső fizikai és mágikus sebzést.

Alistar leszed magáról minden negatív hatású átkot és kap 60/75/90 sebzést és 75%-os sebzés csökkentést kap 6/7/8 másodpercre.

Újratöltődési idő 120/100/80 másodperc
Ár 150/150/150 Mana
Távolság 1
Tippek

Vele
*Érdemes a Pulverize képességedet használni a Headbutt előtt.

*Az Innervating Locket tárgy és a Triumphant Roar képesség használatával támogathatod a csapatod előretöréseit.

*A Flash képesség használatával az ellenfeled mögött teremhetsz, majd egy Pulverize + Headbutt kombóval visszalökheted a szövetségeseid irányába.
ANÍVIA:

Mint a legtöbb legendában, a főnix a tűz teremtménye, mely saját hamvaiból születik újjá. Ám kevesen tudják, hogy a főnixek
elemi lények, akik a világuk örökös eszenciájából teremtetnek. Anivia is egy ilyen világban született - a fagyos tél gyermekeként,
a tiszta, elemi jég szülötteként. A világában Anivia az ősi romok védelmezője és mindazoké, akik ezeken a könyörtelen helyeken éltek. A nagy tudások
urának tartották, aki halhatatlan és aki már többször látta a világot megújulni. Anivia tudta, hogy egyszer eljön az idő,
amikor elragadják világából, és amikor ez bekövetkezett, emelt fővel tett eleget a kérésnek eleget. Látván a Runetterán uralkodó
egyensúlytalanságot és igazságtalanságot, ahol nincs elég elemi védelmező, Anivia beköltözött a Legendák Ligájába.

"Valakik azt mondják, hogy a világ tűzben fog elpusztulni, valakik azt, hogy jégben - Anivia az utóbbi elkerülhetetlen véget várja."
Adatok

Sebzés 48 (+3.2 / szint)
Élet 350 (+70 / szint)
Mana 257 (+53 / szint)
Sebesség 300
Páncél 10.5 (+4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 0.93 (+0.11 / szint)
Mana töltődés 1.4 (+0.12 / szint)
Képességek

Rebirth (passzív): Ha Anivia meghal, akkor tojássá változik. Ha a tojás 6 mp-ig "életben marad", akkor Anivia újjászületik. Ez csak 4 percenként történhet meg.

Flash Frost: Anivia összecsapja szárnyait, mellyel egy jéggömböt idéz,ami átrepül az előtte álló ellenfelein, lassítva és sebezve őket.
Amikor felrobban, enyhe sebzést oszt ki egy kis körben és elkábít valakit.

Egy nagy darab jeget lő át ellenségein, mely 60/90/120/150/180 (+0.5) mágikus sebzést okoz mindenkinek, akin átmegy, azt 20%-kal
lassítja. A kijelölt távolság elérése után vagy a képesség újbóli aktiválása után felrobban, 60/90/120/150/180 (+0.5) mágikus
sebzést okoz egy kis körön belül és .75 másodpercre elkábít valakit.

Ár 80/100/120/140/160 Mana
Távolság 1100
Crystallize: Anivia összegyűjti a levegő páratartalmát, melyből egy áthatolhatatlan jégfalat készít, ami akadályozza ellenfelei mozgását.
A fal csak kevés ideig áll, amíg el nem olvad.
Anivia egy áthatolhatatlan jégfalat készít 400/500/600/700/800 egységnyi szélességben, mely mindenfajta mozgást megakadályoz. A fal 5 mp alatt elolvad.

Ár 70/90/110/130/150 Mana
Távolság 1000
Frostbite: Anivia szárnyai összecsapásával egy fagyos széláramlatot indít célpontja felé, mely közepes erősségű sebzést okoz annak. Ha a célpontja
bármilyen fagyos effekt miatt már lassítva volt, akkor a sebzés megduplázódik.

Anivia egy fagyos szelet lök célpontjára, mely 55/85/115/145/175 (+0.5) mágikus sebzést okoz. Ha célpontján már volt "chill" effekt, akkor a sebzés megduplázódik.
Ár 50/60/70/80/90 Mana
Távolság 650

Glacial Storm: Anivia megidéz egy vihart jeges esővel együtt, mely sebzi és lassítja a benne állókat.

Anivia egy jeges vihart idéz meg, mely 80/120/160 (+0.25) mágikus sebzést okoz másodpercenként, lassítja a mozgási és támadási sebességet 20%-kal 2,5 mp-re
és a benne állók "chill" effektet is kapnak.

40/50/60 manát szív másodpercenként

Ár 75/75/75
Távolság 625
Tippek

Vele
*A Flash Frost és Frostbite kombinációjával pusztító hatást érhetünk el.

*Anivia egy manán alapuló bajnok, vegyünk manát adó felszereléseket és a Summoner`s Rift nevű pályán próbáljuk megszerezni az Ancient Golem áldását.

*A korai játékban a passzívja segítségével nehezen megölhető karakter, próbáljuk a ránk támadók agresszióját kihasználni.
ANNIE:

Röviddel a Liga megalakulása előtt voltak olyanok, Noxus baljós városállamában, akik nem értettek egyet a Noxiai Hadvezetés által elkövetett gonoszságokkal. Ezek a kitaszítottak békében elhagyták a felebarátjaikat, miközben sötét misztikus tudást hajszoltak. Ennek a kiközösített társadalomnak egy házaspár; egy ősz boszorkány, illetve egy ármány varázsló volt a vezetője. Együtt letelepítették a követőiket a Nagy Gát fölé egészen a könyörtelen Fekete Mágia Földjének az északi határáig. A pár gyermeke, Annie most eljött a Háború Intézményébe, hogy a hivatását végezze. Annie származása és születési helyének sötét mágiája együtt félelmetes misztikus energiát adott a kislánynak. Két éves korában csodálatos módon elbűvölt egy kísérteties medvét – a kolónián kívüli megkövesedett erdőnek vérengző lakóját – befogva ezzel saját kedvenceként. Mindmáig maga mellett tartja a medvéjét, „Tibbers”-t, gyakran bűvölt, megmásított kinézetben, hogy egy kitömött plüssállatnak tűnjön, amit, mint egy gyermekjáték hordhat magánál.



„Még egy gyereknek sem gyerekjáték bajnoknak lenni a Legendák Ligájában.”

Adatok

Sebzés 48 (+2.625 / szint)
Élet 348 (+76 / szint)
Mana 250 (+50 / szint)
Sebesség 310
Páncél 8.5 (+4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 0.9 (+0.11 / szint)
Mana töltődés 1.38 (+0.12 / szint)
Képességek

Pyromania (passzív): Miután 5 varázslatot idéz Annie, a következő varázslata megbénítja az ellenfelet, 1,75 másodpercre.

Disintegrate: Annie egy manával táplált tűzgolyót dob el, amely sebzést okoz és visszatéríti a mana árat, ha megsemmisíti a célpontot.

Annie egy manával táplált tűzgolyót hajít el, amely 90/130/170/210/250 (+0.75) mágikus sebzést okoz. A Disintegrate mana ára megtérül, ha halálos csapást mér a célpontra.

Ár 60/70/80/90/100 Mana
Távolság 625
Incinerate: Annie egy lángoló tölcsért idéz, amely sebzést okoz az összes ellenségnek a kijelölt területen.

Annie tűzből egy tölcsért idéz, amely 85/135/185/235/285 (+0.8) mágikus sebzést okoz az összes ellenségnek a területen.
Ár 80/95/110/125/140 Mana
Távolság 625
Molten Shield: Megvédi Anniet a sérelemtől, csökkentve a rá ható sebzést és sebzést okozva az őt támadó közelharcosoknak.

Egy páncélt helyez Annie köré 15másodpercre, növelve a páncélját és a mágikus ellenállását 10/20/30/40/50-nel. Továbbá 20/30/40/50/60 (+0.2) mágikus sebzést okoz azoknak, akik közeli támadással sebzik őt.
Ár 25/25/25/25/25 Mana
Távolság
Summon: Tibbers: Annie az életre kelti a medvéjét, Tibbers-t, sebzést okozva az összes egységnek a kijelölt területen. Tibbers tud harcolni és a mellette álló ellenséget égeti is.

200/325/450 (+0.8) mágikus sebzést okoz a kijelölt területen és megidézi Annie medvéjét, Tibbers-t, hogy megsemmisítse az ellenfeleit.
Tibbersnek 1200/1600/2000 élete, 80/105/130 támadási ereje van és folyamatosan mágikus sebzést okoz a körülötte lévő ellenségeknek.

Ár 125/175/225 Mana
Távolság 600
Tippek

Vele
*Ha tartogatod a bénítást, hogy majd az utolsó (R) varázslattal használhasd, megváltoztathatod a csapatküzdelmek állását.

*Ha a Disintegrate varázslattal kegyenc áldozatokat szedsz, azzal rendkívül jól gyűjtheted a pénzt a korai játékban.

*A Molten Shield-nek a használata jó varázslat ahhoz, hogy Annie bénításához közreműködjön, így előnyös, hogy ha korán szerzel belőle legalább 1 szintet.
ASHE:

Avarosa egyenes ági leszármazottja, egyike a három legendás nővérnek, akik mindegyike megszerezte az uralmat a jeges tundra, Freljord törzsei felett, Ashe tükrözi ősei páratlan íjászképességeit. Ashe a Háború Intézményéhez szegődött, az Intézmény idézőit szolgálva, befolyást és támogatást keresve, hogy végre békét teremthessen birodalmában - egy birodalomban, melyben polgárháborúk dúlnak a Három Nővér Ideje óta. Elegendő diadallal a zsebében reméli, hogy végre elfoglalhatja a trónt, mely oly rég elpártolt Avarosától.

``Jó ötlet szétszóródni. Ashe öt madarat is képes eltalálni egy nyíllal.``
Adatok

Sebzés 46.3 (+2.85 / szint)
Élet 359 (+79 / szint)
Mana 173 (+27 / szint)
Sebesség 300
Páncél 9.3 (+3.4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 0.9 (+0.11 / szint)
Mana töltődés 0.76 (+0.08 / szint)
Képességek

Focus (passzív): Ha nem harcol, Ashe kritikus ütési esélye 3/6/9/12/15/18%-kal nő 3 másodpercenként a következő ütés erejéig.

Frost Shot: Ha aktív, Ashe támadásai lelassítják célpontja mozgási sebességét. Ez a képesség manát szív el minden egyes találattal.

Bekapcsolva: Ashe alaptámadásai lelassítják célpontja mozgási sebességét 15/20/25/30/35%-kal 2 másodpercig.

Ár 8 mana támadásonként
Távolság 600
Volley: Ashe egyszerre 7 megnövelt sebzéssel bíró nyilat lő ki maga elé. A Volley továbbá a Frost Shotot is aktiválja az eltalált célpontokon.

Ashe 7 nyilat lő ki maga elé egy sávban 40/50/60/70/80 (+) további fizikai sebzést okozva. A Volley a Frost Shotot is aktiválja.
Ár 60/60/60/60/60 Mana
Távolság 600
Hawkshot: Ha Ashe megöl egy egységet, extra aranyat kap. Ashe aktiválhatja a képességet, hogy egy felderítősólymot küldjön a célterület irányába.

Passzív: Ashe további 1/2/3/4/5 aranyat kap, ha megöl egy egységet
Aktív: Ashe egy Sólymot idéz meg, hogy felderítse a területeket, melyek felett elszáll útja során.

Ár
Távolság 6000
Enchanted Crystal Arrow: Ashe egy kilő egy jégnyilat egyenes irányba. Ha a nyíl eltalál egy Bajnokot, megsebzi és elkábítja azt akár 3.5 másodpercig, attól függően, hogy milyen távolról érkezett a nyíl. Továbbá a hozzá közeli ellenséges egységek is sebződnek becsapódáskor, és lelassulnak.

Ashe egy jégnyilat lő ki egyenes irányba, ami addig száll, míg el nem talál egy ellenséges bajnokot, vagy míg ki nem száll a pályáról. Ha a nyíl eltalál egy ellenséges bajnokot, 250/425/600(+) mágikus sebzést okoz, elkábítja azt és minden további ellenséges Bajnokot egy kis körzetben akár 3.5 másodpercig, attól függően, hogy milyen távolról érkezett a nyíl.
Ár 150/150/150 Mana
Távolság 25000
Tippek

Vele
*Próbáld arra lőni az Enchanted Crystal Arrowot, amerre az ellenfeleid mozognak, így az nagyobb eséllyel talál el valakit.

*Ellőheted az Enchanted Crystal Arrow-t a kezdőhelyről is, és ha megfelelően időzíted a Teleportálás varázslattal, akkor elérheted vele a maximum kábítási időt.

Ellene
*Ashe-nek nagyon kevés védelmi képessége van, gankelésekre alkalmas célpont.

*A Cleanse-t használva megszüntetheted az Enchanted Crystal Arrow kábító hatását, így meg tudod fordítani a csata állását.
BLITZCRANK:

Zuan városa egy olyan hely ahol mind a mágia, mind a tudomány összefonódik. A kutatások akadályozatlansága tette híressé és hírhedté a várost. Azonban a kísérletek sok csodát is szültek, melyek egyike a Hatalmas Gőz Gólem. Mai nevén Blitzcrank, az automaton a Zauni Techmaturgiai Kollégium tanulmányainak kreálmánya. Ennek ellenére, mint a legtöbb esetben, a gólem megteremtésének érdemét másnak – Stanwick Pididly Professzornak – tulajdonították, bár ma már a legtöbben ismerik az igazságot. A Zuani liberális Tanács csupán néhány hét leforgása alatt önálló, érző lénynek nyilvánította. Blitzcrank azonban elhagyta Zuant, érezve, hogy nincs helye a városban. Útjai során eljutott Valoran azon szegletébe, ahol hasonló különféle lények harcolnak a Legendák Ligájában. Szerencsére Blitzcrankot harcra tervezték.

Blitzcrank, a Hatalmas Gőz Gólem a tudomány csodája; még a legedzettebb harcosok számára is kihívás megszabadulni tőle. Ha Blitzcrank végzetes veszélybe kerül, automatikusan átalakítja manában gazdag üzemanyagát egy védelmező mezővé maga körül, amely biztosítja fennmaradását. A csuklójába helyezett rakéták segítségével előre lövi kezét, megragadva ellenfelét, és visszahúzza őket magához. Képes mechanikus ökleivel hatalmas erővel lecsapni gyanútlan célpontjaira. Blitzcrank továbbá képes áramköreit olyan erővel megtölteni, hogy véletlenszerűen elektromos kisüléseket okozzon, ezzel sebezve véletlenszerűen ellenfeleit, és ezt az erőt képes továbbnövelni, ezzel hatalmas elektromagnetikus kisülést okozva nagy sugárban maga körül. Lomha természete ellenére képes saját rendszerét túlhajtani, és hatalmas sebességeket elérni.


„A Hatalmas Gőz Gólem secc-perc alatt egész Valoran legfélelmetesebb automatonjává vált”

Adatok

Sebzés 55.66 (+3.5 / szint)
Élet 468 (+100 / szint)
Mana 260 (+40 / szint)
Sebesség 300
Páncél 14.5 (+3.5 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+1.25 / szint)
Élet töltődés 1.45 (+0.15 / szint)
Mana töltődés 0.82 (+0.1 / szint)
Képességek

Mana Barrier (passzív): Percenként egyszer, amint Blitzcrank életereje 20% alá csökken, aktivál egy mana pajzsot. A pajzs manájának 50%ával jön létre, 10 másodpercig tart és minden elhasználatlan manát visszaad, amint vége szakad.

Rocket Grab: Blitzcrank kilövi jobb kezét a választott területre. Ha kezével eltalál egy ellenfelet, 60/120/180/240/300(+0.8) mágikus sebzést okoz neki, elkábítja, és magához húzza.

Ár 140/140/140/140/140 Mana
Távolság 10000
Overdrive: Blitzcrank túlhajtja magát, ezzel hatalmas mértékű mozgási és támadási sebességet nyerve. Azonban ha ennek vége, lelassul egy rövid időre.

Blitzcrank túlhajtja magát, ezzel hatalmas mértékben megnövelve mozgási sebességét 16/20/24/28/32%-al és támadási sebességét 30/38/46/54/62%-kal 8 másodpercig.
Ár 75/75/75/75/75 Mana
Távolság 1
Power Fist: Blitzcrank feltölti öklét árammal, ezáltal következő támadása dupla sebzést okoz és felrepíti célpontját a levegőbe.

Blitzcrank feltölti öklét árammal, ezáltal következő támadása sebzésként összesített támadási erejének dupláját okozza és felrepíti célpontját a levegőbe.
Ár 25/25/25/25/25 Mana
Távolság 300
Static Field: Villámcsapásokkal sújtja a közelben lévő ellenfeleket. Továbbá, Blitzcrank aktiválhatja e képességét, hogy megsebezze a közelben lévő ellenfeleket, de ezáltal elveszti a passzív villámcsapásokat, amíg a képesség vissza nem töltődik.

Passzív: Villámcsapásokkal sújt egy véletlenszerű ellenfelet Blitzcrank közelében 100/200/300(+0.25) mágikus sebzéssel minden 2.5 másodpercben.
Aktív: 200/375/500(+) mágikus sebzést okoz minden közelben lévő ellenfélnek. A passzív hatástalan a visszatöltődési idő alatt.

Ár 150/150/150 Mana
Távolság 600
Tippek

Vele
*A Rocket Grab, Power Fist, és Static Field 1-2-3-as kombinációja hatalmas sebzéssel bír egyes karakterek ellen.

*Blitzcrank Rocket Grab-ját használva, hogy egy ellenfelet a tornyok hatósugarába húzz egy Power Fist-el folytatva sok lövést tesz lehetővé rajtuk a torony számára.

Ellene

*Az Elmeferdítő segíthet Blitzcrank passzívjának hatékonyságát csökkenteni.
*A kegyencek mögé állva megakadályozhatod, hogy Blitzcrank magához húzzon. Blitzcrank Rocket Grab-jával csak az első ellenfelet húzza magához, amit eltalál.
BRAND:

Egy távoli helyen, melyet Lokfar néven ismernek, élt egy tengeri martalóc, Kegan Rodhe. Csak úgy mint mások, Kegan messzire vitorlázott társaival, kincseket rabolva azoktól, akik elég szerencsétlenek voltak, hogy felkeltsék figyelmüket. Egyeseknek szörnyeteg volt; másoknak csupán egy ember. Egy éjjel, miközben a sarkköri vizeken hajóztak, furcsa fények táncoltak a fagyott csúcsok felett. Volt valami hipnotikus bennük; valami olyasmi ami odavonzotta őket, mint lepkéket a láng. A fagyott vidéken átkelve egy ősi rúnákkal teli barlanghoz értek. A rúnák jelentése rég elveszett számukra, így Kegan bevezette csapatát a mélybe. Odabent, a tökéletes jégbarlangban egy lángoszlop táncolt. Nem volt magyarázat a létezésére, főleg nem egy ilyen helyen, azonban mozgása olyan igéző volt, mint egy szirén dala: megnyerő és csábító. Míg a többiek hátul maradtak, Kegan nem tudott ellenállni, s kezét előre tartva közelített hozzá...

Ez volt az utolsó dolog amire Kegan Rodhe emlékezett, teste ma már Brandhoz tartozik. Az ősi idők teremtménye, talán éppen a Rúna Háborúk egy áldozata. Az ősi írásokban a Lángoló Bosszúként ismerik. Maga a tiszta gyűlölet, mely létezésének egyetlen célja, hogy ártson az emberek és yordle-ék világának. Senki sem tudja, hogy hogyan találta meg az utat Valoran világába, de egy nap megkezdte támadását. A Demaciai erők által legyőzötten választhatott: harcolhat a Ligán belül vagy meghal. Természetesen azt választotta, hogy romboló erejét a Ligában engedi szabadjára. Ezidáig...

"Ez a hely égni fog, nem a szél szárnyán repülő parázstól, hanem kezem bosszújától." - Brand

Képességei:

Sear: Brand kilő egy tűzgolyót, mely mágikusan sebez. Ha a célpont már ég, stunolódik is.

Pillar of Flame: Kis idő múltán, Brand létre hoz egy lángoszlopot egy célterületen, mágikus sebzést osztba a területen belül. A már égő célpontok plusz sebzést szenvednek el.

Conflagration: Brand megidéz egy erős robbanást a célponton, mágikusan sebezve őt. Ha a célpont már ég, a tűzvész átterjed a közelben álló ellenségekre is.

Pyroclasm (Ulti): Brand szabadjára enged egy pusztító erejű tűzözönt, amely minden további célpontra való átugrásnál sebez. Ha a célpont már ég, a Pyroclasm átugrási sebessége megnövekszik.

Blaze (Passzív): Brand alap képességei lángra lobbantják célpontját, maximum életének bizonyos százalékát sebezve rajta mágikusan másodpercenként.
CATLYN:

Az egyik ok amiért Pitlover a Haladás Városa néven lett ismert azaz, hogy rendkívül alacsony a bűnözési aránya. De ez nem mindig volt így; Rablók és tolvajok mindent megtettek, hogy kizsákmányolják a várost első sorban az értékes üzemanyag és techmaturgiai erőforrások miatt. Néhányan úgy gondolják, hogy a város káoszba borult volna, ha nincs Caitlyn Pitlover Sheriffje. Egy gazdag államférfi és egy áttörő hextech kutató lányaként született. Caitlyn egy nyomozás során fedezte fel a természetes adódottságait, 14 évesen, amikor apját hazafelé menet kirabolták és bántalmazták. Aznap éjjel kicsente apja karabélyát a házból és elkapta a rablót a tett helyszínén. Eleinte szülei próbálták lebeszélni erről a veszélyes hobbiról, de hajthatatlan volt. Anyja, azzal a szándékkal, hogy megvédje lányát, techmaturgiával felszerelt eszközöket készített neki, amik segíthetik a nyomozásban.

Caitlyn gyorsan híres lett, mivel ö volt az egyetlen aki Pitlovert védelmezte a bűnözéssel szemben és egy elbűvölő szépséggé nőtt. Soha nem bukott el egyetlen esettel vagy kihívással szemben sem, és ö volt a legélesebb szemű a városállamban. Hamarosan keresett lett Damaciában is, hogy levadásszon egy titokzatos bűnözőt, aki elkövette, a legnagyobb rablást. A bűnöző, aki mindig egy díszes C betűt hagyott tett helyszínén, Caitlyn főellenségévé vált. A mai napig keresi Caitlyn a besurranó tolvajt és a hajsza egész Valoranon át tart. Caitlyn csatlakozott a Ligához, hogy élesítse képességeit, és hogy rendelkezzen a szükséges befolyással, hogy megtalálja az egyetlen célszemélyt, akik kicsúszott a kezei közül.

``Rajta, fuss. Adok neked egy öt perc előnyt.``
- Caitlynnek, a könyve "Willing Letartóztatása"

Adatok

Sebzés 47 (+3 / per level)
Élet 390 (+80 / per level)
Mana 255 (+35 / per level)
Sebesség 305
Páncél 13 (+3.5 / per level)
Varázslat hárítása 30 (+0 / per level)
Élet töltődés 0.95 (+0.11 / per level)
Mana töltődés 1.3 (+0.11 / per level)
Képességek


Headshot - Every @f1@ basic attacks (attacks while in brush count as 2), Caitlyn will fire a headshot, dealing either 150% damage to a champion or 250% damage to a minion.

Piltover Peacemaker - Caitlyn revs up her rifle for 1 second to unleash a penetrating shot that deals physical damage (deals less damage to subsequent targets).
Caitlyn revs her rifle for 1/1/1/1/1 second to fire a penetrating shot that deals 20/65/110/155/200 (+) physical damage. However, it deals 15/15/15/15/15% less to subsequent targets, down to a minimum of 40/40/40/40/40%.
Cost
50/60/70/80/90 Mana
Range 1300

Yordle Snap Trap - Caitlyn sets a trap to find sneaky yordles. When sprung, the trap immobilizes the champion, reveals them for a short duration, and deals magic damage over 1.5 seconds.
Caitlyn sets up to three traps to find sneaky yordles, which trigger on champions. When sprung, the trap immobilizes the target, reveals them for a short duration, and deals 80/130/180/230/280 (+0.6) magic damage over 1.5/1.5/1.5/1.5/1.5 seconds.
Traps last for 4/4/4/4/4 minutes.
Cost 50/50/50/50/50 Mana
Range 800

90 Caliber Net - Caitlyn fires a heavy net to slow her target. The recoil knocks Caitlyn back.
Caitlyn fires a net to slow her target by 50/50/50/50/50% for 1/1.25/1.5/1.75/2 second(s). This deals 80/130/180/230/280 (+0.8) magic damage and knocks Caitlyn back.
Cost 75/75/75/75/75 Mana
Range 10000

Ace in the Hole - Caitlyn takes time to line up the perfect shot, dealing massive damage to a single target at a huge range. Enemy champions can intercept the bullet for their ally.
Caitlyn takes time to line up the perfect shot, dealing 250/475/700 (+) physical damage at 1900/2050/2200 range.

Enemy champions can intercept the bullet for their ally.
Cost 100/100/100 Mana
Range 2200
CASIOPEIA:

Miközben nővére Katarina mindig is a leginkább ünnepelt tagja volt házának, a Du Couteau családnak hosszú múltja van a Noxus szolgálatában. Gyakran mondták, hogy nem volt még szerencsésebb katona Du Couteau generálisnál, ki két lánnyal is meg lett áldva. Fiatalabb lánya Cassiopeia – dacára, hogy nem rendelkezett nővére gyilkos ösztöneivel – hasonlóképp hírneves volt az udvarban impozáns személyiségéért és eleganciájáért. Ravaszsága szépségével vetekedett és e csábítót sose lehetett kartávolságnál messzebb megtalálni bármely külföldi méltóságtól. Vonzereje még a legóvatosabb diplomaták ajkairól is leédesgette a titkokat. Mivel a Noxiai barbár béketárgyalások holtpontra jutottak, Cassiopeia a Freljord régió egy diplomatájára vetette ki hálóját, könnyű prédának gondolva őt, a csábító intrikus nekiállt behálózni. A férfi nem volt hajlandó megbízni benne, míg le nem tett egy titoktartási esküt a kardjára – egy különös fegyverre, kigyózó ívekkel a pengéjén. Miután a találkozó véget ért, Cassiopeia ellátta apját a szükséges információkkal a barbár ellenállásról. Ahogy kifecsegte ezt az értesülést, a változás hulláma árasztota el. Sikított a kíntól miközben selymes bőre pikkyelyekbe keményedett, ahogy csillogó haja bőrré vastagodott s ápolt körmei karmokká élesedtek. Kábán egy csapatnyi rémült szolgába ütközött és egy szívdobbanásnyi idő alatt darabokra tépte őket. Miután vége lett, a véráztatta lény már nem volt többé a Noxiai udvar bűbájos ékköve, hanem egy rémálom valahol egy nő és egy kigyó között. Mivel hagyományos szerepét már képtelen volt betölteni, Cassiopeia a Ligába indult, hogy az Igazság Mezején szolgálja tovább a Noxust. „Bár ártatlan virágként mutatkozott, a felszín alatt egy kigyó lapult.” – Katarina, a Baljós Penge.

Képességei:

Noxious Blast: Cassiopeia egy területet késleltetett nagy sebzésű méreggel robbant be, mely megnövelt mozgási sebességet ad neki ha eltalál egy bajnokot.

Miasma: Cassiopeia méregfelhőt ereszt ki, könnyen sebezve és lassítva bármely ellenséget aki áthalad rajta.

Twin Fang: Cassiopeia megsebzi ellenfelét. Ha a célpont mérgezett, ennek a képességnek a cooldownja frissül.

Petrifying Gaze (Ultimate): Cassiopeia szemeiből szabadjára enged egy energiaörvényt, stunnolva bármely ellenfelet maga előtt aki vele szemben áll és lassítva bárkit aki háttal van.

Deadly Cadence (Passive): Egy varázslat használata után, bármely következő varázslat 10%-al kevesebbe kerül a következő 5 másodpercben. Ez a képesség 5 alkalommal stackehető.
CHOGATH:

Története: Van egy hely a dimenziók, a világok között. Egyesek úgy ismerik: a Külső, másoknak: az Ismeretlen. Azok azonban, akik igazán ismerik úgy hívják: az Üresség. Neve ellenére az Üresség nem egy üres hely, annál inkább olyan dolgok otthona, melyeket le sem lehet írni – szörnyűségek, melyek nem emberi elmének valók. Cho`Gath egy az Ürességben született lény, egy dolog, melynek olyan szörnyű az igazi természete, hogy egyesek ki sem ejtik a nevét. A társai már kopogtatnak a dimenziókat elválasztó falon, mely az út Runeterra világába, ahol meglátogathatják saját, személyes földi horror-paradicsomuk. Őket az Üresség Szülötteinek hívják, lények, melyek oly ősiek és félelmetesek, hogy még a történelemből is kitörölték őket. Úgy hírlik, hogy a Üresség Szülöttjei szörnyű lényekből álló hadseregeket állomásoztatnak más világokban, melyeket már egyszer elűztek Runeterra világából, elveszítve az ókori varázserőt.

Ha ezek a történetek igazak, akkor az ezeket követőek is azok, melyek szerint egy nap az Üresség Szülöttei visszatérnek. Eközben is, valami sötét mozgolódik Icathiában, megrontva a Liga idéző rituáléit, hogy Cho`Gath megjelenése elfogadott legyen. Ez a rosszindulat és erőszak idegen lénye, egy lény, mely még a bátrakat is a félelembe taszítja. Cho`Gath a vadászatai alkalmával táplálkozik, nő és dagad ahogy lakmározik. Ami még ennél is rosszabb, hogy ez a lény intelligens, talán nagyon is, csodálkozásra késztetve másokat, kik nem értik, hogy lehet egy ilyen egy szörnyeteg. Szerencsére, a Liga idéző ereje korlátozza Cho`Gath megjelenését a Legendák Ligájára. Azért van itt, hogy az idézők használassák vele született képességeit és segítsen eldönteni Runeterra sorsát. Az Üresség Rettegése tudja milyen sorsot választana Runeterrának, ha megtehetné. Szomorú nap lesz, melyen Cho`Gath kinövi a Ligát.

Képességei:

Rupture: Cho a célterületen szétszakítja a földet, fellökve az ellenséges egységeket a levegőbe, sebezve és lassítva őket.

Feral Scream: Cho`Gath félelmetes sikolyt ereszt ellenségeire, mágikusan sebezve és némítva őket pár másodpercig.

Vorpal Spikes: Cho`gath`s támadásai passzívan halálos tüskéket lőnek, sebezve minden ellenséget maga előtt.

Feast: Cho megesz egy egységet, nagyfokú sebzést osztva, amelynél nem számít a mágikus ellenállás. Ha a célpont meghal, Cho`Gath megnő, plusz maximum életet kapva (max. 6 stack). Cho`Gath halálakor 3 stacket veszít.

Carnivore: Cho minden egység megölésénél 40-82 (szinttől függően) élet pontot és 8-16 mana pontot kap vissza.

Corki:
Mikor Heimerdinger és yordle kollégái Piltoverbe költöztek, a tudományt életformájuknak választották, és azonnal egetrengető találmányokkal álltak elő a techmaturgikus közösségnek. A yordle nép gyenge testalkatát ellensúlyozza szorgalmuk. Corki, A merész tüzér az egyik találmány - az eredeti Arc-vonali Felderítő Harci helikopter tesztelése közben kapta a nevét, ez egy lebegő roham jármű, ami a batyuvárosi expedíciós erők gerincévé vált. Corki együtt repülőszázadával - a "Screaming Yipsnakes-szel" - Valoran felett szárnyal, felmérve a földeket és légi akrobatikákat mutat be a lenti nézők kedvéért.

Corki a legnevesebb a "Screaming Yipsnakes" csapatból, mert nyugodt marad még akkor is, ha tüzelnek rá és a szinte már őrült példamutató bátorsága miatt. A Liga előtt több több bevetésen is szolgált, gyakran önkéntesen jelentkezett olyan küldetésekre, amik miatt az ellenséges vonalak mögé kellett repülnie, információkat gyűjtött vagy üzenetet kézbesített a frontvonal mögé. Egyre nagyobb veszélynek tette ki magát és semmit sem élvezett jobban a reggeli légi összecsapásoknál. Corki több mint csak egy ász pilóta, több változtatást is végzett a saját kopterén, felszerelte egy egész fegyverarzenállal, ami többek szerint inkább a show kedvéért volt, mintsem a funkcionalitása miatt. Amikor a nyílt ellenségeskedések lezárultak a Liga megállapodásának értelmében, Corkit leszerelték, ettől ő úgy érezte, hogy " összetörték a motorját és letépték a szárnyait". Kipróbálta a műrepülést és a kanyon futást, de egyik sem volt az igazi, hiányzott neki az üdítő puskapor szaga. Miután Heimerdinger csatlakozott a Legendák Ligájához nem meglepő, hogy hamarosan Corki is vele tartott, izgatottan várja, hogy kipróbálhassa magát a világ legjobbjai ellen.

Ő Corki - A Halál fentről.
Adatok

Sebzés 48.2 (+3 / szint)
Élet 375 (+82 / szint)
Mana 243 (+37 / szint)
Sebesség 310
Páncél 13.5 (+3.5 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 0.9 (+0.11 / szint)
Mana töltődés 0.8 (+0.07 / szint)
Képességek

Hextech Shrapnel Shells (passzív): Corki alaptámadásai 10% bónusz sebzést okoznak a kegyenceknek, szörnyeknek és a bajnokoknak.

Phosphorus Bomb: Corki egy vakító bombát dob az adott területre, megvakítva ezzel ellenségeit. A támadás felfedi a láthatatlan ellenfeleket az adott területen.

80/130/180/230/280 (+0.5) mágikus sebzést okoz az adott területen. Ráadásul a robbanás lecsökkenti az ellenfél támadásának sikerességét 35%-kal és 3 másodpercre felfedi a láthatatlan ellenfeleket.

Ár 90/100/110/120/130 Mana
Távolság 600
Valkyrie: Corki a megadott helyet megrohamozza, bombákat dob le, létrejön egy megsemmisítő sáv, ami sebzi a benne álló ellenfeleket.
Corki megrohamozza az adott területet, 60/90/120/150/180 (+0.4) mágikus sebzést okoz másodpercenként azoknak az ellenfeleknek, akik a mögötte lévő tűzben állnak.

Ár 100/100/100/100/100 Mana
Távolság 10000
Gatling Gun: Corki gépágyúja több lövést ad le minden fél másodpercben, az összes sebzésének egy negyedével sújtja az ellenfeleket és összetöri azoknak a páncélját, akik folyamatosan tűz alatt vannak.
Corki gépágyúja 3/3.5/4/4.5/5 másodpercig lövi az előtte álló ellenfeleket, az összes sebzésének egy negyedével sújtja az ellenfeleket (fizikális sebzés formájában) és lövésenként csökkenti az ellenfél páncélját 1/2/3/4/5-tel. A páncélcsökkentés addig tart, amíg az ellenfél folyamatos tűz alatt áll.

Ár 60/75/90/105/120 Mana
Távolság 600
Missile Barrage: Corki egy rakétát lő a megadott területre, ami az első ellenségbe becsapódik és sebzi az áldozat körülötti egységeket. Corki minden 10. másodpercben elraktároz egy rakétát, maximum 7 rakétát tud tárolni. Minden 4. rakéta nagyobb a többinél.

Corki egy rakétát lő ki a megadott területre, ami az első ellenségbe becsapódik. Minden rakéta 125/200/275 (+0.3) területi mágikus sebzéssel bír.
Corki minden 10. másodpercben elraktároz egy rakétát, maximum 7 rakétát tud tárolni. Minden 4. rakéta nagyobb a többinél.

Ár 25/30/35 Mana / rakéta
Távolság 10000
Tippek

Vele
*A Phosphorus Bomb felfedi a láthatatlan egységeket, ezért elég erős ellenfele lehetsz Evelynn-nek, Twitchnek és Shaconak.

*Valkyrie egy jó menekülő képesség is, próbáld gyors menekülésekhez használni.

*Corkinak nagy a manaigénye és ezt nehéz Runkákkal és Mastery pontokkal kielégíteni. Próbálj egy gyengébb manavisszatöltős tárgyat venni, hogy ne legyen gondod a manával.

Ellene
* Ha rejtőzködsz, próbálj furcsa, kiszámíthatatlan irányokba menni, hogy véletlenül se találjon el egy Phosphorus Bomb.

*Valkyrie használata után Corki sérülékenyebb, ilyenkor őrá kell koncentrál

Dr.Mundo
Úgy tartják, hogy a ma Dr. Mundoként ismert férfi Zaun városában született mindenféle lelkiismeret nélkül. Ehelyett ő olthatatlan vágyat érzett, hogy a kísérleteivel fájdalmat okozzon. Öt éves korára a közeli kisállatok nagy része eltűnt. Tizenévesen már a szüleit sem találták sehol. Amikor legálisan is megszerezte az engedélyét, hogy praktizáljon, már 38 gyilkossággal vádolták a zauni hatóságok; a bizonyítékok hiánya ellehetetlenítette az eljárást. Sajnálatos módon Noxus városállam az ilyen féle viselkedést kezdeményezés és törekvés jelének tekinti, nem pedig embertelenségnek. Dr. Mundot felkérték, hogy harcoljon Noxus oldalán a Legendák Ligájában. A mai napig tovább folytatja a kísérleteit, saját magát is felhasználja kísérleti alanynak.


``Óvakodj a zauni őrülttől. Az ő szemében te már halott vagy."
Adatok

Élet 468 (+92 / szint)
Mana 0 (+0 / szint)
Sebesség 320
Páncél 17 (+4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0.5 / szint)
Kritikus ütés 2.55 (+0.45 / szint)
Élet töltődés 1.3 (+0.15 / szint)
Mana töltődés 0 (+0 / szint)
Képességek

Adrenalin Rush (passzív) Dr. Mundo minden másodperben visszatölti a maximális életerejének a 0.3%-át.

Infected Cleaver: Dr. Mundo elhajítja a bárdját, a célpontot az életerejétől függően sebezi és lassítja.

Dr. Mundo elhajítja a bárdját, a célpont jelenlegi életerejének 15/18/21/23/25%-ával sebzi és 2 másodpercig 40%-kal csökkenti az ellenfél mozgási sebességét.

Újratöltődési idő
4/4/4/4/4 másodperc
Ár
20/35/50/65/80 Életerő
Távolság Egy bizonyos körön belül
Burning Agony: Dr. Mundo a saját életerejét használja fel, hogy csökkentse az elkábítás és a lassítás időtartamát, illetve folyamatosan sebzi a közelében lévő ellenfeleket.

Bekapcsolva: Dr. Mundo 40/55/70/85/100 (+0.2) mágikus sebzést okoz a közeli ellenségeknek és csökkenti a Dr. Mundot érő tömegirányító hatások időtartalmát 25/30/35/40/45/%-kal.
Újratöltődési idő 4 másodperc
Ár 20/27.5/35/42.5/50 Életerő másodpercenként
Távolság 325
Masochism: A Masochism képesség 5 másodpercre megnöveli Dr. Mundo fizikai sebzését. Ezen felül Dr. Mundo a hiányzó életerejének százalékától függően további sebzésbónuszt kap.

Megnő a fizikai sebzése 40/55/70/80/100-zal 5 másodpercre. Dr. Mundo további +0.4/0.55/0.7/0.85/1 sebzésbónuszt kap az életerejének minden hiányzó százalékáért.
Újratöltődési idő 7/7/7/7/7 másodperc
Ár 15/30/45/60/75 Életerő
Távolság 300
Sadism: Dr. Mundo feláldozza az életerejének egy részét, amitől megnő a mozgási sebessége és az élet töltődése.

Dr. Mundo 12 másodpercen keresztül visszatölti a maximális életerejének a felét. Ezen felül 15/25/35%-kal nő mozgási sebessége.
Újratöltődési idő 60 másodperc
Ár A jelenlegi életerejének 20%-a
Távolság 20
Tippek

Vele
*Egy jól időzített Sadism elcsábíthatja az ellenfelet, hogy megtámadjon téged.

Evelyn:
Evelynn származását rejtélyek ködösítik el, ám, amikor megpillantod, az rögtön szembetűnő, hogy nem éppen emberi. Néhány feltételezés szerint, gyerekkorában vámpírrá változtatták. Más teóriák szerint, a vadsága a harcokban, annyira nagy volt, hogy átváltozott egy éhező vadállattá. Evelynn egyszerűen csak mosolyog, amikor ezeket a történeteket hallja és kivillantja borotvaéles karmait és fogait. Akár ismeri, akár nem a saját származását, nemrég bebocsátást nyert a Háború Intézményébe, ahol felkeltette az idézők figyelmét, akik nem a múlttal, hanem a jelennel foglalkoznak.

"Bár Evelynn "Az özvegyítő" titulust a legendákból kapta, az Igazság Mezején újra és újra sikerül elnyernie azt."
Adatok

Sebzés 53.38 (+2.925 / szint)
Élet 385 (+75 / szint)
Mana 212 (+38 / szint)
Sebesség 315
Páncél 14.75 (+4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+1.25 / szint)
Élet töltődés 1.39 (+0.11 / szint)
Mana töltődés 0.78 (+0.05 / szint)
Képességek

Determined Killer (passzív): A kegyencek csak 50%-os sebzéssel bírnak Evelynn-nel szemben.

Hate Spike: Mágikusan sebzi a legközelebbi ellenséges egységet, egy villámgyors energiasugárral, és a sebzés 50%-ával, a második legközelebbi célpontot.

Azonnal rosszindulatú energiával megtámadja a legközelebbi ellenséges egységet, 25/40/55/70/85 (+0,28) mágikus sebzést okoz neki, és a sebzés 50%-ával nekiront a második legközelebbi ellenséges egységnek is.

Ár 8/12/16/20/24 Mana
Távolság 20
Shadow Walk: Evelynn eltűnik, lopakodni kezd. Evelynn következő támadása vagy képességgel való sebzése elkábítja a célpontot, befejezve ezzel a Shadow Walk képességét.
Evelynn eltűnik 20/30/40/50/60 másodpercre. Evelynn következő támadása vagy képességgel történő sebzése elkábítja az ellenfelet 1/1,25/1,5/1,75/2 másodpercre, ezzel megszüntetve a Shadow Walk láthatatlanságát. 1,5 másodperces késéssel válik láthatatlanná (további sebzés esetén még később). Evelynn láthatóvá válhat a képesség kikapcsolásával.
Ár 60/60/60/60/60 Mana
Távolság 200
Ravage: Sebzi a kijelölt célpontot. Ha a Ravange hátulról éri a célpontot, lecsökkenti annak fizikai és mágikus ellenállását 5 másodpercre.
80/135/190/255/320 (+1,0)-et sebez a kijelölt célpontnak. Ha a Ravange hátulról éri a célpontot, lecsökkenti fizikális és mágikus ellenállását is 10/14/18/22/26-tal 5 másodpercre.

Ár 90/105/120/135/150 Mana
Távolság 325
Malice and Spite: Evelynn élvezetét leli az elhalálozott hősökben, s ha segédkezett a megölésükben, gyógyítja magát az áldozat maximum életerejétől függően. Ezen felül lehetőséget kap, hogy növelje mozgási és támadási sebességét egy rövid időre.
Minden alkalommal, ha egy ellenséges bajnok meghal, Evelynn aktiválhatja ezt a képességet a következő 3 percben egyszer, hogy megkapja az elhunyt hős támadási sebességének 50/75/100 %-át és mozgási sebességének 20/25/30 %-át 15 másodpercre (nem halmozhatja a képességet míg rejtőzködik). Továbbá, ha Evelynn megsebezte a már halott bajnokot, a halála előtti 10 másodpercben, gyógyítja magát a célpont maximum életerejének a 25%-ával.

Ár
Távolság 162.1
Tippek

Vele
*Evelynn lehet támadó vagy nuker karakter is. Hasznos tárgyak: Sheen, Mejai`s Soulstealer, Rod of Ages és Zhonya`s Ring.

*Vigyázz az olyan bajnokokkal, akik rendelkeznek Oracle Elixirrel. Ha van ilyen bajnok az ellenséges csapatban, akkor kérd meg a társaidat, hogy segítsenek megölni őt.

*A mozgékonyság és a rajtaütés segít Evelynnek, hogy korai előnyre tegyen szert. Például a Teleport képességeddel láthatatlanul átmehetsz egy másik vonalra és meglepheted az ellenfeleket.

Ezreal
Köszönhetően raptornak, végre sikerült összehozni egy igényes fordítást Ezrealról. Igyekszünk pótolni a még le nem fordított bajnokok történetét is. Jó olvasást!

Története: Ezreal az ereiben áramló varázslat ajándékával született, bár kalandvágya még ennél is nagyobb volt. Az iskolában jeles techmaturgista lett, de hamar megunta a varázstudományokat. Nyolc éves korában a fiatal zseninek már egy teljesen kidolgozott térképe volt Piltover csatornahálózatáról. Olyan nagyszerű munkát végzett, hogy Piltover kormányzata megvette a térképeit és felfogadták Piltover Felfedező Nagymesterének. Ez megpecsételte Ezreal jövőjét – feláldozta a mágiát az archeológiáért. Azóta számtalan kalandját írták meg, mint romantikus történetet.

Ezreal egyik utolsó kalandja azonban szembeállította őt másik örökségével – szunnyadó mágikus erejével. A Shurima sivatag piramisainak felfedezése közben, Ezreal rátalált a Hihetetlen Erő Amulettjére. Eltekintve az amulett teljes méretétől (Ezrealnél kétszer akkora viselőre tervezték), lehetővé teszi viselőjének, hogy irányítsa és formálja a mágikus energiát - feltéve ha egy közeli mágikus forrás áll rendelkezésre. Ennek köszönhetően Ezrealnek elég a természetes adottságát kihasználni anélkül, hogy különösebb erőfeszítést kellene tennie – nagy előny a Pazarló Felfedezőnek. A hátránya azonban, hogy ismeretlen okból, az amulett a varázslatra van hangolva. Előjelek nélkül, Ezreal egy hős szerepében találhatja magát, ahogy ő mondaná, "elszántan, hogy megoldjon néhány jelentéktelen világot-fenyegető Liga konfliktust." Ennek ellenére Ezreal úgy érzi, hogy néha megidéződni az Igazság Mezejére cserébe e tudásért, csupán parányi áldozat.

"Kis idő van tanulmányozni a dohos köteteket, amikor azzal vagy elfoglalva, hogy kúszol-mászol ott, ahonnan a dohos kötetek igazából származnak." Ilyen Ezreal hitvallása.

Képességei:

Rising Spell Force (Passzív): Egy célpontot eltalálva Ezreal bármely képességével megnöveli Ezreal támadási sebességét 10%-al 6 másodpercig. (Max. 5 stack)

Mystic Shot: Ezreal kilő egy energia nyilat, mely ha eltalál egy ellenséget, csökkenti Ezreal összes cooldownját 1 másodperccel.

Essence Flux: Ezreal kilő egy fluktuáló energia hullámot, sebezve az ellenséges bajnokokat, csökkentve támadási sebességüket és növelve a szövetséges bajnokok támadási sebességét.

Arcane Shift: Ezreal egy közeli pontra teleportál, miközben kilő egy célzott energia nyilat, mely a legközelebbi ellenséget támadja.

Trueshot Barrage (Ulti): Ezreal egy másodpercig felkészül, hogy kilőjön egy erős energia rakétát, amely nagyfokú sebzést oszt minden ellenségnek, akin áthalad (8%-al kevesebb sebzést ad minden minden sebzett célpont után).

Fiddlesticks
Sok mendemonda szól Fiddlesticks származásáról. Vannak, akik úgy tartják, hogy ő az Ordító Láp boszorkányainak megtorló védelmezője. Mások azt mondják, hogy ő a zauni tudós félresikerült undormánya. Barroom történetei szerint ő Noxus teremtménye, egy olyan szörnyűség, amit még ők sem tudnak megfékezni. Olyanok is akadnak, akik úgy hiszik, hogy Fiddlesticks a tiltott Árnyék-szigetekről származik, de ők nem vállalják a véleményüket. Bármi is legyen az igazság, Fiddlesticks csatlakozott a Legendák Ligájához, ennek az ördögi teremtménynek már csupán a megjelenése is egy figyelmeztetés - valami gonosz közeledik.



``Reméljük, hogy Fiddlesticks csak egy félresikeredett lény, nem pedig az elkövetkezendő események árnyéka.``
Adatok

Élet 390 (+80 / szint)
Mana 251 (+59 / szint)
Sebesség 300
Páncél 5.25 (+3 / szint)
Varázslat hárítása 35 (+0 / szint)
Kritikus ütés 1.75 (+0.25 / szint)
Élet töltődés 0.92 (+0.12 / szint)
Mana töltődés 0.88 (+0.09 / szint)
Képességek

Dread (passzív): A közeli ellenfelek mágikus ellenállása csökken 10-zel.

Terrify: Megijeszti az ellenséget és az a rémülettől egy időre elmenekül.

Megijeszti az ellenséget és az a rémülettől 1/1.5/2/2.5/3 másodpercre elmenekül.
Újratöltődési idő
13 másodperc
Ár
65/85/105/125/145 Mana
Távolság 625
Drain: Fiddlesticks elszívja az ellenfél életerejét, sebzést okoz, miközben saját magát gyógyítja.
Minden másodpercben 50/75/100/130/160 (+0.4) életerőt szív el a célponttól és azt megkapja Fiddlesticks.
6 másodpercig tart a hatása.
Újratöltődési idő 12/12/12/12/12 másodperc
Ár 80/100/120/140/160 Mana
Távolság 450
Dark Wind: Lidérceket küld az ellenfélre és azok tovább repülnek a közeli ellenségekre, sebeznek és elnémítják az áldozatot.
Miután megcsapta célpontot, tovább repül a közeli ellenséges egységekre. 100 (+0.35) mágikus sebzést okoz és minden csapással 1.2 másodpercre elnémítja az ellenfelet.

2/4/6/8/10 alkalommal repülhet tovább és ugyanazt az ellenfelet többször is érheti.
Újratöltődési idő 15 másodperc
Ár 50/70/90/110/130 Mana
Távolság 660
Crowstorm: Gyilkos varjúsereg veszi körül Fiddlestickset, minden másodpercben sebzik a körön belüli ellenfeleket.
5 másodpercig gyilkos varjúsereg veszi körül Fiddlestickset, 150/250/350 (+0.35) mágikus sebzést okoznak minden másodpercben a közeli ellenfeleknek. 2 másodperces aktivációs ideje van és csak utána teleportál Fiddlesticks a célponthoz.
Újratöltődési idő 150/150/150 másodperc
Ár 200/300/400 Mana
Távolság 800
Tippek

Vele
*Használd a Dark Wind képességet a kegyencek gyilkolására és mindig próbáld maximumon tartani az életerődet a Drain képességeddel.

*A Crowstorm és a Drain képességek előtt mindig használd a Terrify-t, hogy a lehető legtöbb sebzést okozd az ellenfélnek.

Galio:
Réges-rég, mikor még a Liga sem tudott a mágia ezen fajtájának a létezéséről, mágusok kísérleteztek mesterséges élet létrehozásán. Most már tilos, de a legügyesebb mesteremberek körében nem volt szokatlan dolog a gólemek betanítása. Egy ilyen ember volt a demaciai kézműves, Durand. Nem volt párja érző lények létrehozásában, Durand készítményei fáradhatatlanul őrizték a szeretett városállamának határtelepüléseit, védelmet nyújtottak a szomszédos Noxia ellen. A saját védelme érdekében megtartotta egyik teremtményét: Galiot. Ez a hatalmas lény - melyet vízköpőnek formázott - megvédte őt az utazási során, így nem kellett a hazájának ellenségeitől félnie miközben a fontos munkáját végezte. Mindez addig volt így, mígnem az őrző teremtményei haragra gerjesztették a Noxiai Felső Parancsnokágot.
Miközben Duran éppen az Ordító Lápon kelt át a mesterművével, noxiai bérgyilkosok támadtak rájuk. Az ellenség túlerőben volt és leverték Galiot, akinek végig kellett néznie, ahogyan a gyilkosok megölték a teremtőjét, aztán gyorsan eltűntek a ködben. Úgy érezte, nincs miért léteznie és kétségbeesett. Évekig magányosan tengette mindennapjait és a mestere csontjai felett virrasztott, akit nem tudott megvédeni... az örökös gyalázatának emlékművet emelt. Aztán egy nap, egy szomorú, ám eltökélt yordle lány járt arra egy hatalmas demaciai koronával és állt meg az óriási szobor árnyékában pihenni. A gyanútlan látogató szeme elől elrejtőzve, Galio tanulmányozta a kétségbeesett yordle-t. Elég kemény lánynak tűnt, amint azt a hatalmas súlyt a vállán cipelte. Olyan csöndesen és higgadtan, mint ahogyan érkezett el is indult Demacia irányába. Ez a találkozás szikrát gyújtott Galio szemében. Emlékezett, hogy a mestere milyen ügyért halt meg, így Galio magamögött hagyta a csendes purgatóriumot és a bátor kis lény nyomába eredt. Az életének új célja volt: hogy csatlakozzon a Legendák Ligájába és harcoljon Demaciáért.

"Nem létezik megváltás, csakis bűnhődés." – Galio

Adatok

Sebzés 56.3 (+3.375 / szint)
Élet 410 (+85 / szint)
Mana 235 (+50 / szint)
Sebesség 310
Páncél 13 (+4 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+0 / szint)
Élet töltődés 1.49 (+0.15 / szint)
Mana töltődés 0.9 (+0.1 / szint)
Képességek

Runic Skin (passzív): Galio a mágikus ellenállásának 50%-kát képességi erőre váltja át.

Resolute Smite: Galio a szeméből intéz támadást, lassítja és sebzi azokat az ellenfeleket, akik a becsapódási pont közelében tartózkodtak.

Galio a szeméből intéz támadást, 60/115/170/225/280 (+0.6) mágikus sebzést okoz a becsapódási hely közelében tartózkodó ellenfeleknek és csökkenti a mozgási sebességüket 24/28/32/36/40%-kal 2.5 másodpercre.

Ár 60/65/70/75/80 Mana
Távolság 900
Bulwark: Galio védőpajzsot tesz egy szövetséges bajnokra, megnöveli ezáltal a célpont páncélzatát és mágikus ellenállását, illetve életerőt tölt vissza Galionak, minden alkalommal, ha a védelmezett bajnokot sebzés éri.
Galio 4 másodpercig védőpajzsot tesz egy szövetséges bajnokra, megnöveli ezáltal a célpont páncélzatát és mágikus ellenállását 30/45/60/75/90-nel. Ha ezt a bajnokot sebzik, Galio 20/32/44/56/68 (+0.3) életerőt visszakap. (-20% gyógyítás minden egymást követő ütésért)

Ár 60/60/60/60/60 Mana
Távolság 800
Righteous Gust: Galio megcsattogtatja a szárnyait, így egy szélrohamot idéz, ami sebzi az ellenfeleket és a nyomában növeli a szövetségesek mozgási sebességét.

Galio megcsattogtatja a szárnyait, így egy szélrohamot idéz, ami 70/115/160/205/250 (+0.8) mágikus sebzést okoz minden útjában lévő ellenfélnek. 5 másodpercig megmarad a nyoma, amire ha rálépnek a szövetségesek, akkor megnő azok mozgási sebessége 20/24/28/32/36%-kal.
Ár 70/75/80/85/90 Mana
Távolság 10000
Idol of Durand: Galio szobor alakot vesz fel, magára húzza a közeli ellenfeleket és amint megtámadják őt megrázkódtató energiát tárol el. Galio ezután kitör a szoborból és kiadja magából az eltárolt energiát, amivel sebzi a közeli ellenfeleket.

Galio 2.5 másodpercig aktiválja a képességet, magára húzza a közeli ellenfeleket és kivédi a rá irányuló sebzések 30%-át.
Miután aktiválta a képességet, Galio 220/330/440 (+0.85) mágikus sebzést okoz a közeli ellenfeleknek, illetve 10% sebzést is okoz minden egyes támadásért, amit az aktiválás közben szenvedett el. Ez maximum 80%-os sebzés bónusz sebzés lehet.

Ár 100/145/190 Mana
Távolság 520
Tippek

Vele
*Ha a Bulwark képességedet egy olyan szövetségesre teszed, akit éppen támadnak, akkor életerőt kapsz vissza.

*Righteous Gust hasznos lehet ellenfelek megtámadására, illetve az üldözők lerázására.

*Jelentősen megnövelheted az Idol of Durand képességed sebzését, ha akkor használod, amikor több ellenfél is a közeledben van.

Gangplank
Története:

Gangplank, a rettegett kalózkapitány Vincent az "Árny" fiaként született, az egyik leggazdagabb és legfélelmetesebb kalóz családba egész Kék Láng szigeten. Egyesek azt hinnék, hogy ez kivételezett, kényelmes és elkényeztetett életet biztosított a fiúnak, de ennek épp az ellenkezője igaz. Bilgewater (Poshadt Víz) városában felnőni nem könnyű, a kalózok nem könyörületességükről híresek. Ez igaz volt családjára is. Vincent azt akarta, hogy fia kemény és edzett legyen, ezért nagyon keményen bánt a fiatal Gangplankkel. Már gyermekként is, Gankplank aljas volt mint egy kígyó, és köztudott volt, hogy nyitott szemmel alszik. Ahogy felnőtt,a fiatal férfi a legkönyörtelenebb és legrettegettebb kalóz lett egész Bilgewaterben. Apja 18. születésnapján volt a legbüszkébb fiára, amikor Gangplank a sötétben hátba szúrta öregét és megszerezte a híres kalózhajót, a Dead Pool-t (Halott Meder). Valoran kontinense azonban veszélyes volt a kalózoknak, de Gangplank tudta mi a dolga. A kalózok barlangjában felkavarta a port a Valorani politika és a Háború Intézményének intézkedései. Eljött az idő hogy Bilgewater képviselje magát a League of Legends-ben, és ki lehetne jobb, mint a legádázabb kalóz? Úgy tartották, hogy Gangplanknek már megvan az ereje és támogatása, hogy a Kalózok Királya lehessen mikor hazatér, de ő inkább vár, hogy még nagyobb hírnevet szerezzen bajnokként, mielőtt visszatér a kalózkodáshoz.

"Yo ho, csapd le az embert vagy legalább lődd le mikor hátat fordít és szerezd meg a zsákmányt."

Képességei:



Grog Soaked Blade – Gangplank alap támadása megmérgezi az ellenséget, aki ezután folyamatosan sebződik. A mérgezéssel járó sebzés szintenként növekszik és 10 másodpercig 50%-al kisebbet gyógyítanak az ellenségen.

Parrrley - Gankplank belelő az ellenségbe. Ha ezzel megöli extra aranyat kap érte.

Gangplank belelő az ellenségbe 20/55/90/120/150 (+100%) fizikai sebzést adva. Gangplank kap 4/7/10/13/16 extra aranyat, ha a Parrrley képességgel öli meg az egységet. Ez a képesség okozhat kritikus sebzést és találatnak számít.

Felhasznál 50/55/60/65/70 Manát

Hatósugara 625


Remove Scurvy – Nagy mennyiségű citrus gyümölcsöket eszik meg, melyek feloldják a rajtalevő tömegoszlató hatást és gyógyítják őt 70/125/195/280/380 (100% abilitiy power).

Felhasznál 65/65/65/65/65 Manát

Hatótáv 20


Raise Morale - Ha Gangplank megöl egy ellenséges szolgát, inspirálja önmagát és a közelében lévő csapattársakat, ezzel megnő a sebzésük és a mozgási sebességük, továbbá Gangplank sebzése és mozgási sebessége folyamatosan nő.

Passzív: Gangplank sebzése 8/12/16/20/24-el nő és a mozgási sebessége is 2/4/6/8/10%-al.

Aktív: 10 másodpercre megkapják a közelben lévő csapattársak is az extra sebzést és sebességet.

Felhasznál 60/60/60/60/60 Manát

Hatótáv 575


Cannon Barrage - Gangplank jelzésére hajója elkezd tüzelni egy területre 10 másodpercig. Minden ágyúgolyó sebzi 100/140/180 (+20% Ability power) és lelassítja 35/45/55%-al 1.25 másodpercre a területen levő ellenségeket.

Felhasznál 100/100/100 Manát

Bárhova lehet lőni vele

Garen:
Valoran-szerte Demacia hadseregének megítélése változó, ünnepelt vagy megvetett, de minden esetben tisztelt. A "nincs kímélet" erényüket a civilek és a katonák egyaránt szigorúan fenntartják. Ez azt jelenti, hogy csatában a demaciai csapatok semmilyen körülmények között nem kíméletesek, nem menekülnek el és nem adják meg magukat. Ezeket az elveket erősítik a páratlan demagógok, akik vezetik a csapatokat. Garenhez, a derék vitézhez, aki "Demacia ereje" jelzőt viseli hasonlítják ezeket a vezetőket. Hősök ezrei emelkedtek fel és buktak el a véres csatamezőkön Demacia és a kimagasló riválisa, Noxus között. Itt csapott össze először Garen Katarinával, a Pengeúrnővel. A gyalogság, akik szemtanúja voltak ennek az eseménynek (és túl is élték) azt mesélték, hogy úgy tűnt, mintha egy halálos keringőt jártak volna a harsogó pengék szimfóniájára.
Garen, a demaciai hadsereg büszkesége és a Rettenthetetlen Előörs vezére, élete során először tért vissza lélekszakadva ebből a csatából, noha egyesek szerint ez nem a kimerültség miatt volt. Attól kezdve minden esetben a szóbeszédek hitelességét alátámasztották, amikor csak Garen megragadta a lehetőséget, hogy újra összecsapjon a Pengeúrnővel. A demaciai erkölcs mintájaként, Garen sosem foglalkozott ilyen állításokkal, mert tudta, hogy úgy sem érthetik meg. Egyszerűen egy igazi harcos azért kel fel minden reggel, hogy egy méltó ellenfelet találjon a csatatéren. Egy ilyen valaki, főleg aki oly` gyönyörű és teljes mértékben eltérő, a létének a megerősítése.

"A leghatékonyabban úgy lehet megölni egy ellenfelet, ha egyszerre vágjuk félbe a mellette lévő embert is."
- Garen, a front stratégiáról

Adatok

Élet 455 (+96 / szint)
Mana 0 (+0 / szint)
Sebesség 320
Páncél 19 (+2.7 / szint)
Varázslat hárítása 30 (+1.25 / szint)
Kritikus ütés 2 (+0.45 / szint)
Élet töltődés 1.8 (+0.17 / szint)
Mana töltődés 0 (+0 / szint)
Képességek

Perseverance (passzív): Ha nem éri Garent sebzés 7 másodpercig, akkor másodpercenként .5%-át visszatölti a maximális életének.

Decisive Strike: Garen megüti az ellenfelet, sebzi és elnémítja (silence) azt.

Garennek megnő 15/20/25/30/35%-kal a sebessége 2 másodpercig. A következő támadása. 40/60/80/100/120 bónusz sebzést okoz és elnémítja az ellenfelet 2.5 másodpercre.

Újratöltődési idő
11/10/9/8/7 másodperc
Ár

Távolság 300
Courage: Ha Garen öl, akkor megnő a páncélja és a mágikus ellenállása. Ha aktiválja ezt a képességet, akkor egy sebzéscsökkentő pajzsot kap.
Passzív: Garen páncélja és mágikus ellenállása maradandóan megnő 0.5-tel minden megölt ellenséges egység után. Ez a bónusz maximum 7/14/21/28/35 lehet.

Aktív: Garen egy védőpajzsot kap a következő 2/2.5/3/3.5/4 másodpercben és minden sebzést 35%-kal csökkent.
Újratöltődési idő 30/27/24/21/18 másodperc
Ár
Távolság 20
Judgment: Garen haláltáncot jár a kardjával, sebzi a körülötte lévőket és ellenáll minden lassító és megállító hatásnak 3 másodpercig.
Garen 3 másodpercig pörög, leszedi magáról és ellenálló lesz minden lassító és megállító hatásnak, fizikai sebzést okoz (15/35/55/75/95 plusz 35%-át a sebzésének) az összes közeli ellenfélnek minden 0.5 másodpercben. Ez a képesség csak fele annyit sebez kegyencekre.
Újratöltődési idő 15/14/13/12/11 másodperc
Ár
Távolság 660
Demacian Justice: Garen Demacia erejét hívja segítségül és egy végső csapást mér az ellenségre attól függően, hogy mennyi élete hiányzik a célpontnak.
Garen Demacia erejét hívja segítségül, hogy kivégezze az ellenséges bajnokot, 175/350/525 sebzést okoz plusz 1 sebzést minden hiányzó 3.5/3/2.5 élet után.
Újratöltődési idő 140/120/100 másodperc
Ár
Távolság 400
Tippek

Vele
*Garennek megnő a regenerációs képessége, ha bizonyos ideig nem éri sebzés.

*Próbálj minél több kegyencet megölni, hogy minél hatásosabb legyen a Courage képességed.

Gragas:
Története:

A Nagy Határ előhegységei a legedzettebb emberek hazája Valoranban. Csak a legnagyobb lelkierővel és teherbírással rendelkező emberek laknak itt, ami talán a legbarátságtalanabb és legkevésbé megbocsátó környezet bárhol Runeterrán. Ez az, ahol a hatalma

Ingyen angol - csak most!




Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.

KÖSZÖNÖM NOÉMI!